کمک های کانون روستای صاحب الزمان(عج) نهاوند در قطع زنجیر کرونا

مولوی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) روستای جهان آباد شهرستان نهاوند در قطع زنجیرکرونا فعالیت های متعددی انجام داده است.

«اکبر مولوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان ، در حال حاضر که درمان قطعی برای درمان آن وجود ندارد، رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه تنها راهکار برای قطع  زنجیرانتقال ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیش از پیش این ویروس است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) روستای جهان آباد نهاوند افزود: اعضای کانون با هم افزایی نهاد های مختلف فعال در مسجد مانند بسیج و گروهای مردمی برای بر طرف کردن مشکلات مردم  روستا  و خانواده های آسیب دیده از کرونا شروع به فعالیت کرد.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی  و هنری صاحب الزمان (عج) از همان روزهای نخست شروع کرونا با همکاری دهیاری بسیج  و مردم روستا اقدام به ضدعفونی معابر و کوچه ها در چندین نوبت کرد .

 

وی بیان کرد: همچنین تهیه بسته های سبد غذایی و بهداشتی شامل تهیه گوشت گوسفند و مرغ  و خواربار خشک برای خانواده های بی بضاعت کردند.

 

مولوی اظهار داشت: در بحران کرونا واقعا حضور بچه مسجدی ها در این روستا مثال زدنی بود و با کمک دهیار و مردم در چندین نوبت روستا را ضد عفونی کردند و به کمک افراد نیازمند شتافتند.

 

کد خبر 993747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha