آثار هنرمند جهرمی در نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به نمایش در آمد

نعمت اللهی از شرکت آثار هنرمند جهرمی در نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایشگاه آثار هنری «تهران از منظر هنرمندان» با به نمایش در آمدن 350 اثر کاریکاتور، اسکیس و عکس به صورت مجازی برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: در این نمایشگاه آثاری از «سعید صادقی»، هنرمند کاریکاتوریست جهرمی نیز به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

 

وی به نحوه بازدید از این نمایشگاه آثار هنری، بیان کرد: نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به نشانی http://tehran.tdaa.ir قابل بازدید و مشاهده برای عموم است.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری‌های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یک‌سال گذشته است.

 

به گزارش شبستان، «سعید صادقی»، متولد شهرستان جهرم و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران است؛ وی علاوه بر تدریس به عنوان دبیر هنر در مدارس شهرستان جهرم در زمینه نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و کارتون فعالیت داشته و با برخی نشریات و خبرگزاری ها نیز همکاری می کند.

 

وی که در خانه کاریکاتور ایران و انجمن کاریکاتور حوزه هنری استان فارس عضویت دارد تا کنون خالق صد ها اثر بوده و بیش از یکصد اثر او نیز در جشنواره های مختف داخلی و خارجی حائز رتبه های برتر شده است.

کد خبر 993751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha