از فعالیت‌های کانون انقلاب مهدی (عج) اهواز تقدیر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از خدمات ارزنده کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب مهدی (عج) در منطقه منبع آب اهواز تقدیر کرد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: حجت‌الاسلام گاشه مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز با راه‌اندازی چندین پویش و انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در منطقه کم‌برخوردار منبع اب اهواز باعث تحول و منشا خیر در این منطقه شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان افزود: به همین منظور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیداری صمیمی با مدیر این کانون از فعالیت‌های مجموعه کانون تقدیر کرد.

 

وی با بیان اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان، اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی تصریح کرد: کانون‌های مساجد امروز در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور یاد آور شد: بازسازی 140 منزل مسکونی، تهیه و توزیع ماهیانه 500 بسته معیشتی میان نیازمندان، تقیم جهیزیه به زوج‌هیا بی‌بضاعت و فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون و مسابقات فرهنگی، هنری، کتابخوانی و ... از جمله اقدامات این کانون است.

 

کد خبر 993776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha