طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرضا اجرا شد

فاطمه پورخاقان گفت: در شش کتابخانه عمومی شهرستان شهرضا به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان اجرا شد و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

«فاطمه پورخاقان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان شهرضا گفت: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرضا اجرا شد.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا با اشاره به برنامه های اجرا شده شهرستان در هفته کتابخوابی افزود: در کتابخانه های علامه طباطبایی، ریحانه النبی، دکتر امینی، شهید همت، شهید صدر اسفرجان و حاج کرمعلی مهدیان برنامه هایی از جمله معرفی کتاب و نسشت مجازی کتابخوان برای ترویج و خواندن کتاب اجرا شد.


وی عنوان کرد: هم اکنون شهرضا با داشتن شش کتابخانه عمومی در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان می باشد که در صورت اختصاص اعتبارات لازم دو باب کتابخانه دیگر تا پایان سال جاری به این مجموعه اضافه می‌شود.


پورخاقان با توجه به شرایط بیماری کرونا تصریح کرد: در خانه ماندن در این روزهای شیوع بیماری بهترین کار برای حفظ سلامتی خود و خانواده است و شرایط قرنطینه‌ خانگی مناسب ترین زمان برای مطالعه و کتابخوانی است و چه خوب می شود که این زمان و فرصت را از دست ندهیم تا کمکی به سطح معلومات و دانش خودمان کنیم.

 

کد خبر 993810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha