تقدیر از داور جشنواره ملی «عهد جانانه»

رییس دانشگاه تهران و معاون فرهنگی وزیر بهداشت از دکتر ناصر پروانی، چهره فرهنگی دانشگاه و داور جشنواره ملی عهد جانانه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره ملی «عهد جانانه» در دانشگاه علوم پزشکی ایران از «دکتر ناصر پروانی»، داور این جشنواره و چهره ادبی و فرهنگی دانشگاه تقدیر به عمل آمد و به وی لوح جشنواره و تقدیرنامه اهدا شد. در این مراسم که امرو، دوشنبه، ۲۶ آبان به صورت وبینار برگزار شد، برگزیدگان جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

 

«دکتر ناصر پروانی»، نویسنده و شاعر و مدیر اسبق بیمارستان کودکان مفید است. مردانی حوالی خورشید، دو فنجان غزل، سرطان عشق، باران، تهمت مستجاب، یک کوزه پر از احساس، کمی دورتر از فاصله ها، سرطان عشق ، سایه عاشقی و تابوت دخترانه از جمله کتابهای پروانی است.

 

در این مراسم که در سومین روز از بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلانی ایران برگزار شد، دکتر کریمی ، رییس دانشگاه تهران و دکتر لاری معاون فرهنگی وزرات بهداشت حضور داشتند. در این مراسم از جلد کتاب برگرفته از خاطرات ارزشمند متخصصان و دانشجویان و کادر سلامت رونمایی شد.

 

گفتنی است، جشنواره عهد جانانه به همت وزارت بهداشت و دانشگاه جندی شاپور اهواز در سه سطح کارکنان، دانشجویان و هیات علمی برگزار شد و دکتر ناصر پروانی داوری هر سه سطح این جشنواره را بر عده داشت.

 

لازم به ذکر است، جشنواره کشوری «خاطره نویسی عهد جانانه» با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و به همت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محور‌های پنجگانه «خاطرات کادر درمان در مراکز درمانی و بهداشتی»، «خاطرات دانشجویان از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی»، «خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا»، «خاطرات کارکنان و دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری» و «خاطرات خانواده کادر درمان در دوران شیوع بیماری» برگزار شد.

کد خبر 993848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha