مدارس به مباحث قرآنی نگاه ویژه داشته باشند

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه به مباحث قرآنی در مدارس نگاه جدی و ویژه شود، گفت: آموزش و پرورش در راستای آموزش مباحث قرآنی به دانش آموزان از دبیران متخصص و آشنا به امور قرآنی بهره بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(دوشنبه،۲۶ آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: به مباحث قرآنی در مدارس نگاه جدی و ویژه شود.

 

امام جمعه بندرآستارا افزود: آموزش و پرورش در راستای آموزش مباحث قرآنی به دانش آموزان از دبیران متخصص و آشنا به امور قرآنی بهره گیرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به آموزش غیرحضوری دانش آموزان از طریق پیام رسان شاد اشاره کرد و گفت: در بحث آموزش غیرحضوری برخی از پیام‌ رسان‌های داخلی خوب جواب داده ‌اند، به‌همین ‌دلیل فرهنگیان می‌ توانند در کنار پیام‌ رسان شاد از پیام ‌رسان‌های داخلی نیز استفاده کنند.

 

*تحصیل بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در مدارس آستارا

«سید سجاد موسوی» نیز در این جلسه اظهارکرد: ۱۸ هزار و ۶۷ دانش آموز در مدارس شهری و روستایی آستارا مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه از این تعداد دانش آموز، ۱۳ هزار و ۸۶۰ نفر در مدارس دولتی مشغول تحصیل هستند، افزود: چهار هزار و ۲۰۷ نفر نیز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.

 

وی گفت: آموزش این تعداد دانش آموز در حال حاضر به روش های حضوری و غیرحضوری از طریق پیام رسان شاد انجام می شود.

 

موسوی تعداد شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش را در مجموع ۲ هزار و ۵۴۹ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ماهانه به طور متوسط یک ‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض ‌الحسنه از محل صندوق وام ضروری و صندوق انجمن اسلامی به کارکنان آموزش و پرورش پرداخت می ‌شود.

 

*استفاده ۷۵ درصد مدارس آستارا از ماسک

«آرزو کارجویان» نیز در این جلسه اظهارکرد: ۷۵ درصد مدارس شهرستان آستارا از ماسک استفاده می کنند.

 

کارشناس بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان کرد: در ۸۹ درصد از مدارس شهری و روستایی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، اجرای هرگونه مراسم صبحگاهی، فوق ‌برنامه و دیگر تجمع‌ های دانش ‌آموزی رعایت شده است.

کد خبر 993953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha