هیئت های مذهبی در مقابله با بیماری کرونا پیش رو باشند

حجت الاسلام قمی، گفت: در شرایط دشوار جامعه امروز به علت شیوع ویروس کرونا هیئت ها نقش مؤثری در تقویت و ایجاد همدلی در جامعه و مقابله با این ویروس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد قمی»، امروز(26آبان) در در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی در لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای مقابله با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان، آغاز شده و تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: مجموعه‌های هیئتی، نقش خوبی قالب عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی ایفا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام قمی به مردمی بودن هیئت های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش حامی و تسهیل گر فعالیت‌های هیئت های مذهبی را دارد.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا شرایط دشواری که در کشور حاکم شده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که فضای هیئت ها و مجموعه‌های هیئتی را همچون موکب داران را سوق دهیم.

 

حجت الاسلام قمی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه امروز همدلی در جامعه بیش از همیشه نیاز است و فعالیت هیئت ها در این زمینه مؤثر است.

 

وی با تأکید بر اینکه انتظار می رود در شرایط کنونی امروز جامعه، هیئت ها همچون همیشه سردمدار باشند، اظهار داشت: تا ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و به نام ایشان، اتفاقات خوبی خواهد افتاد و اخبارش در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

کد خبر 993987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha