راه‌اندازی پنج پویش کتابخوانی توسط معاونت فرهنگی شهرداری اهواز

حجت‌الاسلام جزایری با بیان اینکه تا پایان سال جاری پنج پویش کتابخوانی به صورت تخفیف فروش و مطالعه مجازی توسط معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می‌‌شود گفت: این پویش‌ها با محوریت رسول‌الله (ص) هستند.

«حجت‌الاسلام سید علی جزایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: شهرداری با توجه به وضعیت نامطلوب مالی همواره هزینه‌های لازم و واجب را به نهادهای قانونی از جمله نهاد کتابخانه‌ها را پرداخت کرده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی همواره در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی پویش‌های مختلفی را برگزار کرده که می‌توان به برگزاری چهار پویش کتابخوانی در شکل‌های متنوع اشاره کرد؛ بیشتر این پویش‌ها با موضوع معرفی شهدا بودند.

 

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری پنج پویش کتابخوانی به صورت تخفیف فروش و مطالعه مجازی توسط معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود اضافه کرد: با توجه به اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) این پویش‌ها با محوریت این موضوع در بستر فضای مجازی و اینیستاگرام انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جزایری در ادامه به موضوع حاشیه‌نشینی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع حاشینه‌‌‌‌‌‌نشینی یک موضوع بین‌بخشی است و همه دستگاه‌های متولی در این آسیب مسئولیت دارند؛ در شهرداری اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که می‌توان به ارتقای سطح خدمات و برطرف کردن برخی مشکلات در مناطق حاشیه کلانشهر اهواز اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری چهار پایگاه فرهنگی تاسیس یا تقویت می‌شود عنوان کرد: این مجموعه‌ها شامل فرهنگسرای علوی، مجموعه ورزشی غدیر، پایگاه فرهنگی در کوی طاهر و کوی مشعلی هستند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز یاد آور شد: از جمله برنامه این معاونت راه‌اندازی زمین‌های ورزشی در مناطق حاشیه اهواز است، در مجموع تا پایان سال جاری اقدامات خوبی در مناطق حاشیه اهواز در جهت ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود.

 

کد خبر 994037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha