فوتی های کهگیلویه و بویراحمد به ۲۶۴ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۶۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ نفر هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان ‌پناه» امروز (26 آبان) به خبرنگاران، گفت: هم اکنون 431 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 140 بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٢ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 264 نفر خبر داد و اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 نفر هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان خود را از دست دادند.

 

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 13 هزار و 413 نفر بهبود یافته گزارش شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه از 366 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 60 درصد موارد مثبت بود، اضافه کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد (٥٠ درصد)، کهگیلویه (٢١درصد)، بهمئی (٧ درصد)، چرام (٥ درصد)، گچساران (٥ درصد) و سایر موارد در دیگر شهرستان های استان بود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ابتلا به ویروس کرونا کاملا به رفتار اجتماعی ما بستگی دارد و به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

 

وی ادامه داد: این ویروس خود را هماهنگ با رفتار جامعه بروز می دهد و هرچه میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم باشد، میزان ابتلا و بستری به این ویروس افزایش خواهد داشت.

کد خبر 994047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha