۱۰ اکیپ گشت مشترک برای نظارت بر اصناف در جهرم فعال شد

اتحاد از برخورد با فعالیت واحدهای صنفی بعد از ساعت ۱۸ در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ۱۰ اکیپ گشت مشترک برای نظارت بر اصناف در جهرم فعال شد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم در راستای کنترل به موقع تعطیل شدن واحدها در روزهای کرونایی، گفت: ۱۰ اکیپ گشت مشترک برای نظارت بر رعایت دستورالعملی های ستاد کرونا در سطح شهرستان جهرم فعال شده است. 

 

رئیس کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم افزود: در هر اکیپ گشت، بازرسان فرمانداری، معاونت بهداشتی علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، اداره صنعت و معدت، اتاق اصناف، تعزیرات و ... حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه تمام واحدهای صنفی تنها از ساعت هشت صبح تا ۱۸ مجاز به فعالیت هستند، بیان کرد: با آن دسته از واحدهای صنفی و مغازه هایی که بعد از ساعت ۱۸ فعالیت دارند، برخورد می شود. 

 

اتحاد با بیان اینکه اشاره به اینکه صنوف مرتبط با نیازهای اساسی شهروندان شامل این طرح نمی شود، عنوان کرد: این صنوف شامل سوپرمارکت‌ها، واحدهای فروش میوه و تره بار، مرغ و گوشت و نانوایی‌ها هستند که شامل محدودیت زمان بندی نمی‌شوند.

 

وی با اشاره به نحوه برخورد با واحدهای متخلف نیز گفت: واحدهای صنفی که دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت زمان بندی را رعایت نکنند به مدت یک ماه پلمب می شوند.

 

رئیس کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم ادامه داد: گزارش بازدید و نظارت گشت مشترک نیز از طریق رسانه ها به اطلاع عموم مردم می رسد. 

 

اتحاد با اشاره به اینکه متاسفانه تنها در یک روز گذشته در کشور ۴۸۶ هم وطن جان خود را از دست دادند که این تعداد عدد و آمار کمی نیست، تصریح کرد: از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان تقاضا داریم جهت مراقبت و صیانت از جان خود و دیگر همشهریان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه‌های اجرایی بهداشتی اعلام شده را اجرا کنند.

کد خبر 994078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha