معاینه فنی خودرو در خراسان جنوبی با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می‌شود

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعمال ۳۰ درصدی تخفیف مراکز معاینه فنی خودرو به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « مهدی گرجی» صبح امروز (۲۷ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: به مناسبت ششمین روز از هفته ایمنی حمل و نقل، با همکاری مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین این استان با تخفیف ۳۰ درصد در شهرستان بیرجند و تخفیف ۱۰ درصدی در طبس، قاین و فردوس به رانندگان خدمات ارائه می شود.
 

 

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: صاحبان خودروهای سنگین می توانند روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه با مراجعه به مراکز معاینه فنی جهت اخذ برگ معاینه فنی از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی در استان اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات همراه با تخفیف هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

 

گرجی با بیان اینکه معاینه فنی خودرو از اقدامات ضروری است که هر راننده وظیفه‌شناسی باید به آن توجه داشته باشد، افزود: رانندگان با اهمیت دادن به این موضوع می‌توانند با صرف هزینه کم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سلامت خودروی خود مطلع شوند و بی‌دغدغه به رانندگی بپردازند.

 

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تأکید کرد: با معاینه فنی خودروها، میلیون‌ها لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود که نمی‌توان از کنار آن به راحتی گذشت.

کد خبر 994125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha