خانواده ها با امنیت خاطر فرزندان خود را به کتابخانه مسجد می فرستند

خسروجردی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و خبر انتقال کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد از خیابان هفتم به محیط مسجد جامع رجایی شهر گفت: خانواده ها با امنیت خاطر فرزندان خود را به کتابخانه مسجد می فرستند.

« علیرضا خسروجردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک  هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج به محیط مسجد جامع رجایی شهر منتقل شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: پیش از این کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر چند خیابان پایین تر از مکان مسجد فعالیت داشت اما بنابر تصمیم ها و تدابیر اتخاد شده این کتابخانه به محیط مسجد جامع رجایی شهر منتقل شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ادامه داد: یکی از دلایل رونق کتابخانه ها با محوریت مساجد امنیت خاطر خانواده ها و اطمینان آنان به مسجد است.

 

خسروجردی خاطرنشان کرد: مسجد جامع رجایی شهر با برخورداری از این کتابخانه غنی با بیش از چند هزار جلد کتاب در موضوع های مختلف سهم ویژه ای در روند افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح منطقه دارد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج بیان کرد: بسترسازی شرایط مطلوب به منظور استفاده بهتر افراد کتابخوان از ظرفیت های کانون فرهنگی هنری مسجد از محورهای مهم و قابل توجه در جریان فعالیت های مسجد جامع رجایی شهر کرج است.

 

 

 

 

 

کد خبر 994190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha