برگزاری محفل ادبی کتاب در کتابخانه عمومی بندرترکمن

کلته گفت: به صورت مجازی و به شکل هفتگی محفل ادبی کتاب در کتابخانه عمومی بندرترکمن برگزار می شود.

«حلیمه کلته مفرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به خاطر شرایط شیوع کرونا در سطح استان اکثر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی پیگیری می شود.

 

رئیس کتابخانه های عمومی بندرترکمن ادامه داد: در سطح شهرستان سه کتابخانه عمومی وجود دارد که در شهر بندرترکمن و شهر سیجوال و روستای پنج پیکر واقع شده است.

 

کلته بیان کرد: تلاش شده از بستر فضای مجازی برای اشاعه فرهنگ مطالعه استفاده شود و در هفته کتاب و کتابخوانی مردم را نسبت به مطالعه ترغیب کنیم.

 

وی افزود: در این هفته محفل ادبی به صورت مجازی در کتابخانه سعدی بندرترکمن راه اندازی شد که به صورت هفتگی این محفل ادبی برگزار خواهد شد.

 

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه نقد ادبی نیز از دیگر برنامه های ما در شهرستان بندرترکمن است، افزود: قصه گویی، کارگاه کاردستی و پویش های معرفی کتاب از دیگر برنامه های ما در هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

کلته با بیان اینکه عضویت رایگان کتاب نیز در این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: عضویت های رایگان در برخی از روزهای سال در نظر گرفته می شود.

 

وی به پویش اهدای کتاب نیز اشاره کرد و افزود: از مردم و مسئولان دعوت کردیم نسبت به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی اهتمام داشته باشند.

 

کد خبر 994193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha