آمادگی حوزه علمیه خواهران اصفهان برای همکاری با مراکز فرهنگی

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ظرفیت بالای خواهران طلبه گفت: طلاب خواهر حوزه علمیه اصفهان برای همکاری با مراکز فرهنگی و اجرایی و مردمی توانایی و امادگی کامل دارند.

حجت‌الاسلام «غلامرضا بهرامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به دستاوردها، فعالیت‌ها و ظرفیت های بانوان طلبه اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود ۵۱ حوزه علمیه خواهران و ۱۳ هزار طلبه و دانش آموخته در این استان، آماده تعامل و همکاری با نهادهای استان هستیم.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان اظهار کرد: بانوان طلبه در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام در جامعه می توانند گام های مؤثری در جامعه بردارند.

 

وی با بیان اینکه بانوان طلبه ظرفیت های زیادی در زمینه های اجتماعی، دینی و تربیتی دارند و باید از این ظرفیت های آنها به خوبی بهره برداری شود، ادامه داد: هم اکنون در برخی از سازمان ها و نهادهای استان مانند آموزش و پرورش، قوه قضائیه، بهزیستی و... از بانوان طلبه استفاده می‌شود.

 

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان آمادگی لازم برای همکاری با مراکز فرهنگی، اجرائی و مردمی در زمینه های مختلف علمی، تربیتی، مشاوره ای و غیره... را دارد.

کد خبر 994210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha