اولویت برنامه های هفته بسیج با محوریت خدمت و سلامت خواهد بود

سرهنگ دوم عباسزاده گفت: اولویت برنامه های اجرایی هفته بسیج با محوریت خدمت و سلامت خواهد بود تا در راستای همکاری بسیج با کادر درمانی شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، سرهنگ دوم «اصغر عباسزاده» امروز (28 آبان ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: اولویت برنامه های اجرایی هفته بسیج با محوریت خدمت و سلامت خواهد بود تا در راستای همکاری بسیج با کادر درمانی شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم.

 

دبیر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: طی 9 ماه سال جاری در زمینه کمک به کادر درمانی استان بیش از 40 ایستگاه سلامت و غربالگری با مشارکت بسیج جامعه پزشکی برپا شد و در زمینه آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات ارزنده ای برای اقشار مختلف مردم به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها ارائه شد.

 

وی اعلام داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا به همت کارگاه های اقتصاد مقاومتی استان بیش از یک میلیون و 285 هزار عدد ماسک تولید و در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

 

سرهنگ دوم عباسزاده عنوان کرد: بیش از 47 هزار بسته بهداشتی در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گرفت و 200 هزار جفت دستکش یکبار مصرف به همت بسیجیان تولید و توزیع شد.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: هم اکنون 2 پروژه عمرانی برای افزایش تختخواب های بیمارستان استان در شهرستان های اردبیل و گرمی در حال تکمیل است که پس از اتمام این پروژه ها در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه های عمرانی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند که با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

سرهنگ دوم عباسزاده ادامه داد: یک درمانگاه درمانی نیز همزمان هفته دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد در اختیار کادر درمانی برای بیماران کرونایی این شهرستان قرار گرفت که با اعتبار 90 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.

کد خبر 994260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha