افتتاح سالن مطالعه «دکتر معین» با اخذ مجوزهای قانونی در شهر شیراز

منوچهری گفت: تمامی سالن های مطالعه عمومی باید مجوز دریافت کنند و سالن مطالعه «دکتر معین» شهرک «گلستان» شیراز اولین سالن مطالعه عمومی است که با اخذ مجوزهای قانونی در شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 27 آبان) با اشاره به افتتاح سالن مطالعه «دکتر معین» در شهرک «گلستان» شیراز به خبرنگاران گفت: این کتابخانه در ادامه ویژه برنامه های هفته کتاب در فارس افتتاح شده است و اولین سالن مطالعه عمومی است که با اخذ مجوزهای قانونی در شهر شیراز افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ادامه داد: پیش از این بر فعالیت ها و خدماتی که سالن های مطالعه ارائه می دادند، نظارتی وجود نداشت اما از سال قبل، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عهده دار نظارت بر سالن های مطالعه شد و تمامی سالن های مطالعه عمومی باید مجوز دریافت کنند.

وی تاکید کرد: راه اندازی سالن های مطالعه هزینه های کلانی دارد و لازم است تا برای تجهیز سالن های مطالعه تسهیلاتی در اختیار افراد قرار گیرد.

منوچهری ادامه داد: سالن های مطالعه به مردم در رفع بخشی از نیازهای آنها کمک می کند تا آینده جوانان بهتر شود و امروز افتتاح این سالن مطالعه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن و شادی را نداشتیم.

وی اعلام کرد: سالن مطالعه «دکتر معین» دارای 250 مترمربع و ظرفیت 50 نفر ات که مجهز به اتاق های مطالعه و سالن مطالعه دارای بخش VIP و اینترنت پرسرعت است و از هفت و 30 تا 23 برای اعضا فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 994295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha