اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در استان ایلام از صبح چهارشنبه

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه تا پایان روز شنبه مورخ ۱ آذرماه خبر داد.

«رضا همتی زاده»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا  محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی های استان ایلام اجرا می شود.

 

وی افزود: در این طرح از ساعت۱۰ صبح روز چهارشنبه تا پایان روز یکم آذرماه ورود خودروهای با پلاک غیربومی به داخل شهر ایلام و همچنین خروج خودروهای پلاک بومی از شهر ایلام به استثنای وسایل نقلیه عمومی،سوخت رسان،امدادی و حامل مواد فاسد شدنی ممنوع است.

 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگانی که به محدودیت های اعلامی بی توجهی نمایند و قصد ورود و خروج  را داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

 

 سرهنگ همتی زاده در پایان گفت:از همه هم استانی های عزیز تقاضا می شود به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا،نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام ضمن تاکید بر استفاده از ماسک بر ممنوعیت بیرون انداختن ماسک استفاده شده بر سطح راه تاکید کرد و گفت:جریمه 30 هزارتومانی برای این تخلف در جرایم راهنمایی و رانندگی تعریف شده است.

کد خبر 994318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha