وحدت و همدلی دولت و مردم راه شکست ویروس کرونا

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: راه درست مقابله با شرایط بحران و شیوع کرونا وحدت، هماهنگی و هم پوشانی میان قوای سه گانه با آحاد مردم و جریان های سیاسی است. موضوع شیوع کرونا مربوط به یک حزب و یا یک سیاست نیست.

حجت الاسلام سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد همگرایی سه قوه برای عبور از شرایط بحران کرونا در کشور گفت: موضوع همگرایی و همدلی در شرایط بحران از مباحث اساسی است که می تواند با هم پوشانی و استفاده از تمام ظرفیت نظام برای عبور از شرایط خاص و بحرانی زمینه لازم برای حل مشکلات را فراهم کند.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع شیوع کرونا و متاسفانه داغدار شدن هموطنان موضوع کوچکی نیست بلکه دنیا را گرفتار کرده است و همه با تمام توان تلاش می کنند تا با آن مقابله کنند اما پس از گذشت هشت ماه هنوز به نتیجه روشنی نرسیده اند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد: در جمهوری اسلامی نیز شیوه و راه درست مقابله با شرایط بحران و شیوع کرونا وحدت، هماهنگی و هم پوشانی میان قوای سه گانه با آحاد مردم و جریان های سیاسی است. موضوع شیوع کرونا مربوط به یک حزب و یا یک سیاست نیست و نمی توانیم بگوییم کدام گروه از این بیماری سود یا ضرر بیشتر یا کمتری می برند.

 

وی گفت: متاسفانه در روز 12 تا 13 هزار نفر دست به گریبان با این بیماری هستند و قریب هزار نفر در روز در اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند که این افراد از اقشار مختلف بوده اند.

 

وی تاکید کرد: راه مقابله با ویروس کرونا و شکست آن این است که با یک وحدت رویه با این بلیه مقابله کرده و ویروس منحوس را به زانو درآورند. تمام قوا باید در کنار یکدیگر و با همراهی مردم و تبعیت از پروتکل های بهداشتی که اعلام می شود، تلاش کنند تا انتشار این ویروس به حداقل برسد زیرا هنوز داروی موثری برای این ویروس شناخته نشده است اما می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی انتقال این بیماری را به حداقل برسانیم تا این بلیه از جامعه اسلامی رخت بربندد.

 

کد خبر 994334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha