لزوم توجه ویژه به توسعه زیر ساختهای جاده ای استان مرکزی

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه توسعه زیر ساختهای راه از اولویت برنامه های دولت قرار بگیرد، گفت: وزیر راه توجه ویژه برای ساماندهی مسیرهای جاده ای و مواصلاتی اراک رادر دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدحسن آصفری طی درخواستی از معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار بهبود وضعیت جاده‌های استان مرکزی با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای استان با محوریت موضوعات زیر شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی طی درخواستی از معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار بهبود وضعیت جاده‌های استان مرکزی با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای استان با محوریت موضوعات زیر شد.

 وی با بیان اینکه تعریض جاده غرب رودخانه قره چای واقع در خنداب هر چه  سریعتر می بایست عملیاتی شود، تصریح کرد:ایجاد زیرگذر برای تعدادی از روستاهای خنداب به منظور جلوگیری از تردد در عرض جاده باید  در اولویت قرار بگیرد.

آصفری  افزود :ایجاد زیرگذربرای تعدادی از روستاهای مسیر جاده اراک خمین به منظور جلوگیری از تردد در عرض جاده نیز الزامی  که در دستور  کار ویژه  قرار بگیرد  و این در حالی که تعریض و اصلاح جاده کمیجان میلاجرد و میلاجرد به خنداب  پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تامین اعتبار جهت تعریض جاده اهنگران، ساروق کمیجان یادآورشد:تامین اعتبار برای تکمیل جاده خارپهلو به داین در شهرهای اراک و خنداب  جز پروژه های  عمرانی  است که باید  در  اولویت قرار بگیرد .

نماینده مردم  اراک در مجلس با بیان اینکه  توسعه زیر ساختهای  راه از اولویت برنامه های  دولت قرار بگیردیادآورشد:  وزیر راه توجه ویژه برای ساماندهی مسیرهای جاده ای و مواصلاتی  اراک رادر دستور کار قرار دهد.

کد خبر 994338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha