سربازان وظیفه مرکز آموزش «شهید دستغیب» جهرم دوره های امداد و نجات را فرا می گیرند

عسگریان با اشاره به فراگیری آموزش های امدادونجات توسط سربازان مرکز آموزش «شهید دستغیب» جهرم گفت: یک تیم از نیروهای کادر این مرکز پس از گذراندن دوره های امداد و کمک های اولیه به عنوان تیم پشتیبان جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی در مواقع بحرانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مجید عسگریان»، امروز (سه شنبه ۲۷ آبان) در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: سربازان وظیفه ای که به این مرکز مراجعه می کنند بعد از دریافت آموزش های هلال احمر می توانند به عنوان مربی نیز برای این نهاد ارائه خدمت کنند.

 

فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا جهرم افزود:‌ در این راستا یک تیم از نیروهای کادر این مرکز پس از گذراندن دوره های امداد و کمک های اولیه و همچنین دوره های تخصصی جمعیت هلال احمر به عنوان تیم پشتیبان این جمعیت آماده خدمت رسانی در مواقع بحرانی هستند.


«حسین درویشی»، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در این دیدار گفت: آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه یکی از مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر است.

 

 وی با اشاره به اینکه سربازان وظیفه، پس از ارائه آموزش های لازم و اتمام دوره سربازی، می توانند همچنان با جمعیت در ارتباط بوده و به عنوان نجاتگر در پایگاه های هلال احمر ارائه خدمت کنند، افزود:‌برای نگه داشت سربازان وظیفه به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر باید مشخصات آنان ثبت سامانه شود.

 

درویشی با اشاره به اینکه کسانی که دوره های تخصصی هلال احمر را گذرانده باشند در حوادث و بلایا برای کمک به همنوع خود اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری آزمون استخدامی در جمعیت هلال احمر، یکی از معیارهای اصلی گزینش و قبولی در این آزمون عضویت در جمعیت است.

 

در پایان این دیدار سرهنگ عسگریان از مدیر عامل و معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس تقدیر کرد.

کد خبر 994342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha