همکاری اصحاب فرهنگ و هنر لازمه غلبه بر مشکلات اقتصادی حاکم بر این قشر است

غیاثی گفت: با توجه به وضعیت کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر بخش های مختلف کشور بالاخص در حوزه فرهنگ و هنری نیازمند همکاری اصحاب فرهنگ و هنر با مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل دفتر امور هماهنگی استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین دیدار سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در پی درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسبق استان برای استعفاء از این مسئولیت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای ایشان موافقت کردند.

 

علی غیاثی با بیان اینکه با محدودیت های زمانی برای انتخاب مدیر جدید اداره کل استان مواجه بودیم، گفت: برای انتخاب مدیرکل نیازمند زمان بیشتری بودیم از اینرو تصمیم بر این شد تا از ظرفیت احمدخانی به عنوان یکی از سابقه داران حوزه فرهنگ و کتاب به عنوان سرپرست در این اداره کل استفاده شود.

 

وی به سابقه مدیریتی آقای احمدخانی در زمینه کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: در دوره مدیریت وی در این سمت شاهد ساخت کتابخانه های متعددی در استان بودیم.

 

غیاثی ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر بخش های مختلف کشور بالاخص در حوزه فرهنگ و هنری نیازمند همکاری اصحاب فرهنگ و هنر با مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هستیم.

 

مدیرکل دفتر امور هماهنگی استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ظرفیت فرهنگی و هنری استان زنجان اشاره کرد و گفت: امید می رود با مدیریت جدید این مجموعه شاهد شکوفایی بیشتر پتانسیل های فرهنگی وهنری استان باشیم.

 

محمدربیع احمدخانی نیز هم با اشاره به اینکه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر در استان توفیق دوباره ای برای بنده بود، گفت: برای اینکه در این مسیر همچون گذشته موفق بوده و شاخص های فرهنگی استان را ارتقاء دهیم نیازمند همکاری و همدلی تمام مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، هدایت و همراهی تمام اصحاب فرهنگ و هنر را لازمه ارتقاء بیشتر این شاخص ها خواند و یادآور شد: امید می رود شاهد رشد شاخص های فرهنگی و هنری استان در ادامه مسیر باشیم.

 

وی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و قلم دو آفریننده ذوق و اندیشه هستند، دانایی و فرهیختگی، دانش و معرفت و کارهایی از این دست؛ دانش افزایی شمه ای از کارستان کتاب و ذوق پروری برگی از دفتر پربرگ آن است.

 

در ادامه کرباسی نیز با اشاره به اینکه در طول سال برنامه های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام شد، گفت: به دلیل امکان حضور در انتخابات سال آینده شورای شهر و روستا از سمت خود استعفا دادم.

 

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارتقاء شاخص توسعه استان در بالا بردن مصرف تولیدات فرهنگی در این دوره  به عنوان یکی از دستاوردهای این اداره گفت: ارتقاء 12 رتبه ای در مصرف کالاهای فرهنگی را مدیون همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر هستم.

کد خبر 994347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha