مسلمانان نقش مهمی در پیروزی «بایدن» در انتخابات ۲۰۲۰ ایفا کردند

نتایج نظرسنجی های اخیر انجام شده در آمریکا نشان می دهد که مسلمانان و سازمان های اسلامی نقش مهمی در پیروزی «جو بایدن»،نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « jewishpress»،نتایج نظرسنجی های اخیر انجام شده در آمریکا نشان می دهد که مسلمانان و سازمان های اسلامی نقش مهمی در پیروزی «جو بایدن»،نامزد دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا ایفا کردند.

 

بر اساس این نظرسنجی ها کمپین های طولانی به رهبری فعالان مسلمان و عرب و با هدف تشویق به رای گیری در جوامع عرب و مسلمان  به ویژه در ایالت هایی مانند میشیگان ، ویسکانسین ، فلوریدا ، تگزاس و پنسیلوانیا  به بایدن در پیروزی در انتخابات کمک کرده است.

 

نظرسنجی ها تأیید می کند که 70٪ از رای دهندگان عرب و مسلمان  از جمله 80،000 آمریکایی عرب تبار در میشیگان  از بایدن با کمک کمپین هایی به رهبری فعالان و نهادهای فلسطینی حمایت کرده اند.

 

یک نظرسنجی توسط شورای روابط آمریکایی - اسلامی (CAIR) نشان می دهد که در انتخابات گذشته مسلمانان رکورد بی سابقه ای را بر جای گذاشته و 84 درصد آنها در انتخابات شرکت کردند.

 

بر اساس آمار منتشر شده از 84 درصد شرکت کننده در انتخالبات 69٪ به دموکرات ها و تنها 17٪ به جمهوری خواهان رأی دادند.

 

شورای روابط اسلامی-آمریکایی اعلام کرد که حدود یک میلیون مسلمان در انتخابات 2020 شرکت کردند.

 

نظرسنجی دیگر انجام شده از سوی مرکز خدمات اقتصادی و اجتماعی جامعه عربی در «دیربورن» میشیگان نشان می دهد که 70 هزار عرب به بایدن در این ایالت رای داده اند.

کد خبر 994362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha