پلمب یک گیم نت در شیروان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: طی چند روز اخیر یک گیم نت در شیروان پلمب شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: یک گیم‌نت در شهرستان شیروان به دلیل بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنفی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی به هر یک از واحدها ابلاغ شده که ملزم به رعایت آن هستند.

 

 

هاشمی عنوان کرد: این گیم نت به دلیل عدم مدیریت مشتریان و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی که منجر به ازدحام جمعیت می شد طبق قانون پلمب و متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

وی با بیان اینکه بازرسی ها همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: هر صنفی که بخواهد سلامت شهروندان را به خطر بندازد طبق قانون با آن برخورد می شود و از شهروندان هم درخواست داریم با این مرکز همکاری کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم که تخلفات واحدهای صنفی در شهرستان را به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت گزارش دهند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان در ادامه گفت: همزمان با هفته دیابت، غربالگری دیابت (تست قند خون رایگان) در مرکز بهداشت شهرستان شیروان توسط واحد  بیماری های غیر واگیر جهت همکاران انجام  شد.

 

 

هامی ادامه داد: در این راستا پمفلت های آموزشی نیز بین همکاران مرکز بهداشت توزیع  و نکات آموزشی دیابت  توضیح داده شد.

کد خبر 994549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha