طرح های اقتصادی شیروان، پیشرفت خوبی دارد

فرماندار شیروان گفت: طرح های اقتصادی در دست اجرای شیروان پیشرفت فیزیکی بالایی دارد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به پیشرفت بالای طرح های اقتصادی شیروان اظهار داشت: اینک گاوداری هزار راسی مولد قلعه چه ۷۰ درصد و گاوداری ۱۰ هزار راسی روستای خرم آباد ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

فرماندار شیروان بیان کرد: گاوداری روستای خرم آباد که با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در ۱۰۷ هکتار زمین اجرا می شود، ظرفیت تولید سالانه ۶۵ هزار و ۷۰۰ تن شیر و هزار تن گوشت را خواهد داشت و برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

 

 

مرآتی بیان کرد: گاوداری مولد هزار راسی قلعه چه هم با استفاده از تسهیلات سامانه کارا به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

 

 

وی عنوان کرد: اولویت‌بندی در هزینه‌کرد اعتبارات ملی در دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با نگاه رفع موارد بحران و پاسخ به مطالبات مردم باشد و برای جذب اعتبارات ملی هم تلاش زیادی صورت گیرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال کل منابع اعتبارات ابلاغ شده به شیروان نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

 

 

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: مجموع کل اعتبارات مصوب این شهرستان امسال، ۴۰۱ میلیارد ریال و ۱۳۰ میلیارد ریال از محل توازن است که امسال وضعیت تخصیص اعتبارات بهتر است و در یک هفته آینده به تمام دستگاه ها اعلام خواهد شد.

 

 

مرآتی ادامه داد: ۹۰ درصد موافقت نامه هایی که به شهرستان ارسال شده، هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد کاهش دارد.

 

 

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در شرق خراسان شمالی واقع است.

 

 

 

کد خبر 994553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha