۱۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری می گیرند

عباسی با اشاره به اینکه دولت تصمیمات موثری برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا داشته است، گفت: اکنون حدود ۱۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (سه شنبه 27 آبان) در جلسه قرارگاه مردمی سردار شهید قاسم سلیمانی که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط آحاد مردم تاکید کرد و اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمان روزهای پرفشاری را تجربه می کنند و مبتلایان باید شرایط قرنطینه را رعایت کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیت های کرونایی که در اثر رعایت نکردن دستورالعمل ها وضع می شود باعث ایجاد فشارهای اقتصادی بر اقشار ضعیف جامعه می شود، افزود: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی معیشت بخشی از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

 

وی راه اندازی نقاهتگاه ها را در کاهش فشار بر کادر درمانی موثر دانست و اظهار کرد: بیماران کرونایی می توانند پس از دوره حاد بیماری در این نقاهتگاه ها درمان خود را کامل کنند تا تعدد بیماران در بیمارستان ها کاهش یابد.

 

عباسی با اشاره به اینکه دولت تصمیمات موثری برای حمایت  از اقشار آسیب دیده از کرونا داشته است، تصریح کرد: اکنون حدود 14 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری دریافت می کنند و تسهیلات خوبی به بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش های فرهنگی را از مهمترین کمک های مومنانه در این ایام برشمرد و خاطرنشان کرد: کمک های معیشتی نیز باید جهت دهی شود و به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

وی بر استفاده از ظرفیت خیرین در کمک به مجموعه بهداشت و درمان استان تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولین بهداشت و درمان استان نیز باید نیازهای خود را به طور مستمر بیان کنند تا برنامه ریزی لازم برای رفع این نیازها صورت گیرد.

 

کد خبر 994559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha