برگزاری عصر شعر «نبض غزل» به صورت مجازی در جهرم

امیرزاده از برگزاری عصر شعر مجازی «نبض غزل» به همت کتابخانه عمومی روستای «علویه» شهرستان جهرم خبر داد.

«مجتبی امیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، گفت: در این راستا برنامه های متنوعی از سوی کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم به اجرا گذاشته می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: کتابخانه های عمومی در روستاها علاوه بر وظایف ذاتی خود در زمینه کتاب، به اجرای فعالیت های فرهنگی نیز می پردازند که این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به حوزه کتاب به ویژه کودکان و نوجوانان رو به رو شده است.

 

وی از جمله کتابخانه های فعال در شهرستان جهرم را کتابخانه عمومی روستای «علویه» دانست و بیان کرد: این کتابخانه در طول سال میزبان برنامه های متنوع در حوزه کتاب و کتابخوانی و دیگر برنامه های فرهنگی است.

 

امیرزاده از برگزاری عصر شعر «نبض غزل» در کتابخانه عمومی روستای «علویه» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور شاعران شهرستان جهرم و به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این عصر شعر، ساعت 16 امروز چهارشنبه 28 آبان ماه برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.skyroom.online/ch/farspl/jahrompl در این برنامه شرکت کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی سبب شده تا کتابخانه روستای «علویه» در سطح استان و کشور مطرح شود، خاطرنشان کرد: انتخاب روستای «علویه» به عنوان روستای «دوستدار کتاب کشور» از افتخارات این کتابخانه بوده که در سال گذشته موفق به کسب آن شده است.

کد خبر 994584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha