افتتاح ۱۵ پروژه اوقاف با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: تعداد ۱۵ پروژه اوقاف با اعتبار نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان هزینه امروز با حضور مسئولان و معاون سازمان اوقاف به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» صبح امروز (چهارشنبه 28 آبان) در آیین بهره برداری از 15 پروژه اوقاف و امور خیریه استان گلستان در امامزاده 9 تن(علیه السلام) گرگاناظهار کرد: با حضور معاون سازمان اوقاف، استاندار گلستان و مسئولان استانی و شهرستانی تعداد 15 پروژه که نزدیک به 12 میلیارد تومان هزینه در برداشته است امروز به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: احیا و مرمت تکایا و موقوفات تاریخی، امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله اجرای این طرح ها بوده است که در قالب تفاهم نامه چهارجانبه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اجرایی شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در این پروژه ها یک هزار و 200 نفر روز اشتغال ایجاد شده است و همچنین 100 نفر نیز اشتغال ثابت داشتند.

 

وی افزود: چهار پروژه دیگر نیز برای احیای بافت تاریخی گرگان آغاز عملیات اجرایی داریم که این پروژه ها به صورت اجاره طولانی مدت و تهاتر با سرمایه گذار پیش بینی شده است تا وقف آباد شود و از سوی دیگر عواید ایجاد شود که از محل این عواید نسبت به اجرای نیات واقفان اقدام شود.

کد خبر 994590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha