برگزاری آئین معارفه نخستین بخشدار سپیدار

آئین معارفه نخستین بخشدار سپیدار با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین معارفه نخستین بخشدار سپیدار صبح امروز (۲۸ آبان) با حضور فرماندار بویراحمد و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.


«شاهرخ کناری» در این آئین با بیان اینکه مردم استحقاق خدمت گذاری را دارند، که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: مردم در این بخش زیر بمباران طاغوت قرار گرفته و در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردند.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: طایفه های جلیل، انصار و تامرادی در دو جنگ تنگ تامرادی در بخش سپیدار و جنگ بجستان در مقابل رژیم شاهنشاهی جلوتر از همه مردم ایستادگی کردند و قبل از پیروزی انقلاب نیز زمینه سازی برای انقلابی گری را ایجاد کردند.

 

کناری با بیان اینکه دو روستای «ده برآفتاب» و «بجستان» بیشترین تعداد شهید را تقدیم به انقلاب کرده اند، یادآور شد: این مردم شایسته خدمت هستند و ما به عنوان مسئولان باید در این راستا گام برداریم.

 

وی ضمن اشاره به اینکه شهرک صنعتی سپیدار ۲۰ درصد فعال است، ادامه داد: به دلیل آماده بودن زیرساخت های این شهرک و موقعیت ترانزینی نزدیکی به جاده، سرمایه گذاران به راحتی می توانند تا ۸۰ درصد در این شهرک صنعتی سرمایه گذاری کنند.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در تنگ آبشور بابکان و تنگ تامرادی مشکلات کمی داریم که بخشدار این بخش باید با تعامل این مشکلات را حل کرده و از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

 

«علی داد حسین زاده» در این آئین ضمن قدردانی ویژه از «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: مهدی روشنفکر پایه‌گذار جریان مردمی و اجتماعی ندای وحدت بوده است.

 

نخستین بخشدار سپیدار بویراحمد گفت: سپیدار مستعد گردشگری و کشاورزی بوده و از پوشش گیاهی و جنگلی خوبی برخوردار است.

 

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست در زمینه توسعه ادارات و دستگاه ها دولتی و پیشرفت پروژه های عمرانی همکاری دوجانبه و ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 994630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha