نذر فرهنگی کتاب به همت کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) گفت: همزمان با هفته کتاب نذر فرهنگی کتاب با عنوان « سلام بر ابراهیم» در استان برگزار می شود.

« رضا کلانتر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح نذر کتاب با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون مولی الموحدین (ع )  در استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع)  افزود: این طرح استانی با هدف معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی به جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، اجرایی شده است.. 

 

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مطالعه زندگی نامه و خاطرات شهید والامقام " ابراهیم هادی "  کتاب دو جلدی《سلام بر ابراهیم》برای نذر در این طرح برگزیده شد.

 

کلانترتصریح کرد: این کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از خیرین خریداری و در اختیار کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) مسجد امام علی (ع) کوی جهادگران خرم آباد قرار گرفته تا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) اظهار کرد: در قالب این طرح، دوستداران مطالعه و کتابخوانی و همچنین شهید " ابراهیم هادی " با حضور در دفتر کانون، نسبت به تهیه کتاب اقدام و پس از مطالعه، آن را به یکی از دوستان یا آشنایان معرفی و در اختیار وی قرار می دهد و روند نذر کتاب به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 994666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha