​تشریح برنامه های هفته بسیج در گلستان/ برگزاری ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج

​ملک شاهکوهی گفت: یک هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز(چهارشنبه 28 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج از 30 آبان در استان گلستان آغاز می شود و در طول این هفته یک هزار و 500 برنامه در ۱۴۱ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

 


فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: حضور گروه های امر به معروف بسیج جهت ترویج و فرهنگ سازی استفاده از ماسک، برگزاری جشنواره مجازی بسیج و ۴۱ سال خدمت، راه اندازی پویش با عتوان بسیج و ۴۱ سال خدمت از برنامه هایی است که در روز نخست هفته گرامیداشت بسیج در نظر گرفته شده است.

 

ملک شاهکوهی بیان کرد: برپایی ایستگاه های سلامت محور بسیج جهت توزیع رایگان ماسک و بسته های بهداشتی، پویش نذر خون، آغاز اجرای طرح عمران روستا با اعزام گروه های جهادی تخصصی مهندسان عمران و معماری از برنامه هایی است که در روز دوم هفته گرامیداشت بسیج در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در روز سوم هفته بسیج با برپایی میز خدمت در اماکن عمومی، افتتاح طرح شهید عاطفی نژاد و اعزام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به مناطق کمتر توسعه یافته و افتتاحیه، مرمت و ساخت 23 مسکن محرومان و اختتامیه ساخت و مرمت دو هزار و 45 واحد منازل سیل زده گلستان اقدام می شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: اعزام کلینیک دامپزشکی سیار جهت معاینه و واکسیناسیون رایگان دام در روستاها، همایش بسیج پیشرو در خدمت، افتتاح طرح های جهادی کلاس مهربانی، رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمات مومنانه از دیگر برنامه های ما در هفته بسیج به شمار می رود.

 

ملک شاهکوهی تاکید کرد: راه اندازی کاروان آوای خدمت، آزادسازی زندانیان غیر عمد مالی، اختتامیه جشنواره استانی شعر  رازهای ارغوانی، اختتامیه همایش علمی پژوهشی سبک زندگی فاطمی و همایش ملی تجربه نگاری و آینده پژوهی و مدیریت مردم نهاد مخاطرات طبیعی با تاکید سیل از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته بسیج اجرا خواهیم کرد.

 


وی به حضور مسئولان بسیج در رادیو و صدا و سیما در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش قیام 5 آذر مردم گرگان و گرامیداشت روز ملی گرگان و نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش از دیگر برنامه های ما در هفته بسیج است.

 

 

کد خبر 994678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha