اجرای پویش گرمای مهربانی در خراسان جنوبی/ خیرین به یاری نیازمندان بشتابند

پویش گرمای مهربانی به‌ منظور تأمین لباس گرم و امکانات گرمایشی برای خانواده‌های نیازمند با همکاری مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌ جنوبی، مرکز جامع تحکیم خانواده و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زاهد زرگر» امروز (۲۸ آبان) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به فصل زمستان و عدم برخورداری قشر نیازمند از لباس گرم و امکانات گرمایشی، با همکاری مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، پویش گرمای مهربانی را راه اندازی کردیم.

 

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی افزود: قرار است در این پویش نسبت به تامین لباس گرم و بخاری برای نیازمندان اقدام شود.

 

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی بیان کرد: در این خصوص تاکنون 6 دستگاه بخاری خریداری و تحویل خانواده های نیازمند شده است.

 

زرگر با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها شرایط را برای خرید وسایل گرمایشی سخت کرده است، گفت: همچنین قرار است 200 دست کلاه و شال‌گردن برای کودکان بالای دو سال خانواده های نیازمند بافته شود که در این خصوص هفت نفر اعلام آمادگی کرده اند تا بافت آن را به صورت رایگان انجام دهند.

 

وی ادامه داد: اجرای این طرح تا پایان زمستان ادامه دارد و قطعا اگر اعتبارات و کمک های بیشتری جمع آوری شود، نیازمندان بیشتری از اجرای این طرح منتفع خواهند شد.

 

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی اظهارکرد: با توجه به شرایط بغرنج اقتصادی و افزایش مشکلات برای خانواده های نیازمند، اجرای چنین طرح هایی بخصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، حداقل کمکی است که می توان در جهت کاهش مشکلات نیازمندان انجام داد.

 

«مهدی کاظمی» مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی هم با اشاره به راه اندازی و اجرای پویش گرمای مهربانی با همکاری گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه و مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی، گفت: هدف از اجرای این طرح تامین لوازم گرمایشی و لباس گرم برای خانواده های نیازمند است.

 

وی افزود: تاکنون 6 دستگاه بخاری نو تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از خیرین و مردم نیکوکار خواست تا البسه و وسایل گرمایشی را که به آن نیاز ندارند را در اختیار این مراکز قرار دهند تا به نیازمندان اهدا شود.   

 

کاظمی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران ارجمند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0032-5011-9979-6037 بنام مرکز نیکوکاری رسانه یاران واریز و برای اهدای کمک های غیر نقدی هم با شماره 09395623979 تماس بگیرند.

کد خبر 994682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha