۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه سرا توزیع می شود

آرمان گفت: همزمان با هفته بسیج ۲ هزار  بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه سرایی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، «جهانبخش آرمان» امروز(چهارشنبه، 28 آبان ) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج سال جاری "پیشرو در خدمت و امیدآفرینی" است.


فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه 40 برنامه محوری شاخص همزمان با هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود افزود: 150 ویژه برنامه هفته بسیج در سطح پایگاه های مقاومت اجرا می شود.


وی پویش نذر خون توسط جوانان مومن و انقلابی در سطح پایگاه های شهرستان را مهمترین برنامه هفته بسیج عنوان کرد و گفت: اجرای پویش سردار سلیمانی ها، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است.


آرمان از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان صومعه سرا را توزیع روزانه 550 غذای گرم، 30 هزار ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان شهرستان عنوان کرد.


فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به ویزیت رایگان و افتتاح سه واحد مسکن محرومین تصریح کرد: دلیل ماندگاری بسیج، عمل مقدس برگرفته از روح مقدس آن است.


وی با بیان اینکه امروزه خدمات بسیج به خوبی در سطح جامعه مشهود است  خاطرنشان کرد: نقش بسیج بر کسی پوشیده نیست و  یک منظومه فطری و یک مدرسه و یک دانشگاه است.

کد خبر 994781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha