تعیین تکلیف اعمال محدودیت‌های کرونایی در مازندران

حسن‌نژاد از تقسیم‌بندی مازندران به شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تعیین تکلیف شده است.

«حسین حسن‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در شهرستان ساری، شهرهای قرمز در مازندران شامل شهرستان‌های ساری، آمل و بهشهر اعلام کرد و افزود: در شهرهای قرمز براساس دستورالعمل، کل فعالیت‌های صنوف سطوح 2، 3 و 4 و همچنین تردد خودورها از ساعت 21 الی 4 صبح ممنوع است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: فعالیت دستگاه‌های اجرایی منهای سازمان‌های حساس و خدمات‌رسان در شهرهای قرمز با یک سوم ظرفیت فعالیت کار می‌کنند؛ همچنین مجموعه مدارس و دانشگاه‌ها به طور کل تعطیل است.

 

وی بیان کرد: دیگر شهرستان‌های استان هم نارنجی اعلام شده و این محدودیت‌ها فقط گروه های ۳ و ۴ را شامل می‌شود.

 

حسن نژاد با اشاره به اینکه خروج خودورهایی با پلاک شهرستان‌های قرمز از شهر قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود سایر پلاک‌ها به شهرهای قرمز ممنوع است، خاطرنشان کرد: از مجموع 22 شهرستان مازندران که 3 شهر قرمز اعلام شده‌اند، مابقی در گروه شهرهای نارنجی قرار گرفتند.

 

وی با اعلام اینکه تمام مدارس و دانشگاه‌ها در گروه شهرهای نارنجی تعطیل است، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان‌ها منهای سازمان‌های حساس و خدمات‌رسان، با 50 درصد ظرفیت کار می‌کنند.

 

حسن‌نژاد با اعلام اینکه خودورها در شهرهای نارنجی ممنوعیت تردد در شب را ندارند، گفت: تردد سایر شهرها به داخل شهر و همچنین خروج خودروهای شهرهای نارنجی به سایر شهرها ممنوع بوده و فعالیت صنوف این شهرستان‌ها برای سطوح 3 و 4 غیرمجاز است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه فعالیت صنوف سطح یک شامل داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، تعمیرگاه‌ها، داروخانه‌ها که خدمات عمومی و تامین کالاهای اساسی را بر عهده دارند؛ مجاز است، گفت: مجموعه واحدهای تولیدی و صنعتی در تمامی شهرستان‌های استان، مجاز به فعالیت هستند.

 

کد خبر 994785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha