اتکا به توان داخل راه برون رفت از مشکلات/مسئولان برنامه ها را متناسب با گام دوم انقلاب تنظیم کنند

آیت الله عبادی با بیان اینکه اتکا به توان داخل راه‌گشای مشکلات کشور است، گفت: دولت به معنای عام و خاص، طرح و برنامه ها را متناسب با گام دوم انقلاب تنظیم کنند زیرا اتکا به دیگران رویای کاذب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» چهارشنبه شب(۲۸ آبان) در دیدار با نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقق هر امری دو عنصر اقتضاء و رفع مانع لازم دارد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا به دو نیم کره شرقی و غربی تقسیم شده بود و برای هیچ جریانی جای نگذاشتند، افزود: اما تحقق انقلاب اسلامی در ۴۱ سال پیش، دنیا را غافلگیر کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: برخی از کارشناسان بین المللی تصریح می کنند که اگر اروپا خصمانه برخورد نمی کرد انقلاب اسلامی مفاسد فرهنگی از دست رفته اروپا را جبران می کرد و این اقتضای این انقلاب است اما موانع درونی و بیرونی بزرگ است.

 

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ۴۰ سال را با آزمون و خطا پشت سر گذاشته‌ و وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم، گفت: ظرفیت ما از جهت اقتضای این انقلاب ظرفیت کامل است اما موانع وجود دارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید با اجرای عدالت امید مردم به آینده افزایش یابد، عنوان کرد: پیشرفته ترین قانون اساسی در جهان، قانون جمهوری اسلامی ایران است اما عمل ما بر اساس آن نبوده است.

 

 

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید خودمان را تغییر دهیم  زیرا در این صورت کار بیگانه تمام است؛ اگر ما از بیگانگان تبعیت نکنیم او ملتمسانه در صف می‌ایستد که خود را به کشور نزدیک کند اما متاسفانه وقتی عده ای به دشمن روی(نشان) می دهند طلبکار هم می شوند.

 

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اتکا به توان داخل راه‌گشای مشکلات کشور است، گفت: دشمن هرگز نمی‌تواند برای پیشرفت کشورمان برنامه‌ای ارائه دهد و این رویای کاذب است که ما به دیگران اتکا کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاد کبیر این است که به دنبال سیاست بیگانه نرویم و اقتصاد ما متکی به خودمان باشد، افزود: البته ارتباط با همه دنیا به غیر کسانی که غاصب مطلق هستند باید داشته باشیم اما به اتکای هیچ جانبی نباید باشیم.

 

 

وی تأکید کرد: امیدواریم مسئولان و دولت به معنای عام و خاص، طرح و برنامه ها را متناسب با گام دوم انقلاب تنظیم کنند زیرا این رویای کاذب است که دشمنان مشکلات کشور ما را حل کنند.

 

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم این استان در علم و ادب زبانزد هستند، اظهار کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه استان خراسان جنوبی است و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز جز نیکان و افراد موثری هستند که با کمک آنان خراسان جنوبی رشد چمشگیری خواهد کرد.

 

کد خبر 994793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha