اجرای گروه سرود «سردار آسمانی» در هفته بسیج/ ۱۶۰ فعالیت کانون امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در فهما ثبت شد

علیرضایی از ثبت ۱۶۰ فعالیت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در سامانه «فهما» از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: گروه سرود «سردار آسمانی» این کانون به مناسبت هفته بسیج اجرای برنامه در فضای مجازی و حقیقی دارد.

«علی اکبر علیرضایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند به تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان پرداخت و گفت: این کانون از دی ماه سال ۹۸ تأسیس شده است و تاکنون ۴۴۵ نفر از اعضای این کانون مشخصات خود را در سامانه «فهما» ثبت کرده اند.

 

 

 

رابط کانون امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان با اشاره به برگزاری ۱۸ هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم در این کانون، تصریح کرد: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به صورت مستمر در سه شنبه هر هفته با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی برگزار می شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه طرح شنبه های کتاب در این کانون اجرا می شود، افزود: براساس این طرح به همت امام جماعت مسجد و مسئولان فرهنگی بین دو نماز مغرب و عشاء کتاب های مفید معرفی و گزیده‌ای از آن برای عموم نمازگزاران قرائت می شود.

 

 

 

علیرضایی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی برای اعضای کانون فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) نهبندان، ادامه داد: همچنین سه روز در هفته کلاس های آموزش قرآن به نوجوانان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

مسئول گروه جهادی شهید عبداللهی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر از اعضای کانون در مسابقات کتابخوانی مختلف سامانه بچه های مسجد شرکت کردند.

 

 

 

وی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: در همین راستا گروه سرود «سردار آسمانی» کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرای برنامه دارند.

 

 

 

علیرضایی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، فعالان کانون به صورت خودجوش برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به میدان آمدند و عملیات ضد عفونی مسجد، معابر و اماکن عمومی سطح شهر و محله با همکاری گروه های جهادی در دستور کار کانون قرار دارد.

 

 

 

رابط کانون امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه  تاکنون ۵۰ بسته گوشت نذری و ۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: کمک های مومنانه و توزیع بسته گوشت نذری به همت خیران و اعضای کانون در بین نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

 

 

وی به ثبت ۱۶۰ برنامه اجرایی کانون در سامانه فهما از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نهبندان توانسته تاکنون در بین رابطین کشوری رتبه برتر را کسب کند که پیگیری فعالیت کانون های زیر مجموعه آنها، ثبت گزارش ها و فعالیت ها به عنوان شاخص های این انتخاب بوده است.

 

 

 

مسئول گروه جهادی شهید عبداللهی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نهبندان موفقیت ها و دستاوردهای کانون را در گرو همراهی و همدلی ارکان فعال مسجد دانست و افزود: برتری کانون در نخستین رویداد ملی فهما، درخشش و برگزیده شدن اعضا کانون در مسابقات مختلف فرهنگی هنری از جمله تفسیر همراه کوتاه قرآن کریم نماد بارز این همدلی ها است.

کد خبر 994872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha