رویکرد برنامه های هفته بسیج عمدتاً خدماتی است

سرهنگ زمانی رویکرد برنامه های هفته بسیج را عمدتا" خدماتی دانست و گفت: اعزام جهادگران سلامت به مناطق محروم، پویش نذر خون، پویش نذر هوشمند و... از جمله این برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ محمد زمانی صبح پنجشنبه(۲۹آبان) در دیدار اعضای شورای فرماندهی سپاه ثارالله استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛ با اشاره به تدارک ۶۰۰ برنامه که در ۴۱ برنامه محوری تنظیم شده؛ گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: رویکرد این برنامه ها عمدتاً خدماتی است و سعی شده با حداقل جمعیت حدود ۱۵ نفر برگزار شود و بیشتر، استفاده از فضای مجازی مد نظر است.

 

 

وی اعزام جهادگران سلامت به مناطق محروم، پویش نذر خون با توجه به کاهش ذخایر خون کشور که از دوشنبه هفته آینده در مناطق مختلف آغاز می شود؛ تکریم کادر درمان، نذر هوشمند شامل اهدای تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت توسط بسیج دانش آموزی و توزیع جهیزیه را از جمله برنامه های محوری هفته بسیج نام برد.

 

سرهنگ زمانی همچنین به افتتاح ۸۰ پروژه کارآفرینی، ساخت سرویس بهداشتی، افتتاح ۴۵۰ پروژه با محوریت شهرستان جیرفت، توزیع مرحله سوم کمک های مؤمنانه، راه اندازی مرکز مشاوره طلوع آرامش، مرکز مشاوره حقوقی سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از مزار سردار دلها هم اشاره کرد.

 

 

وی آغاز اجرای طرح معسرین ویژه آن دسته از رزمندگانی که فاقد منزل مسکونی هستند با کلنگ زنی ساخت این منازل را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان و بیان کرد: در این طرح سه هزار رزمنده در کشور و ۷۰ نفر در استان کرمان شناسایی شدند.

 


حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان هم گفت: بسیج مستضعفین امروز صرفا" در اختیار سپاه نیست و جهان شمول شده و این تفکر بعد از ۴۱ سال جهان اسلام را درنوردیده و برکت انقلاب اسلامی از تفکر بسیجی است.

کد خبر 994879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha