اعلام محدودیت های کرونایی در ملایر/اصناف متخلف ۱۵ روز پلمپ می‌شوند

ولدی گفت: از ابتدای آذرماه محدودیت های کرونایی در ملایر اجرا می‌شودکه این محدودیت‌ها باعث بهبود شرایط و خروج از شرایط قرمز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر«قدرت الله ولدی» شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  گفت: شهرستان ملایر بر اساس استانداردها و ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جمع شهرهای با وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

فرماندار ملایر با اشاره به اجرای محدودیت‌های شهرهای قرمز در ملایر از ابتدای آذرماه،  اجرای محدودیت‌ها  را باعث بهبود شرایط و خروج از شرایط قرمز برشمرد و افزود:این امر مستلزم همراهی و مشارکت مردم است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه مهم‌ترین اولویت ما حفظ سلامتی مردم است و  تا زمانی که به ثبات و وضعیت سفید کرونایی رسیم این محدودیت‌ها ادامه‌دار است بر برخورد قاطع با متخلفین اجرای محدودیت‌های جدید تأکید کردو افزود: با توجه به تعطیلی کامل ۲ هفته‌ای مشاغل گروه ۲، سه و چهار، چنانچه هر واحد صنفی، مراکز تجاری، بازرگانی، خدماتی و مشاغل مرتبط با این محدودیت‌ها، دستورالعمل‌های لازم را رعایت نکنند، به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شود.

ولدی با اشاره به اینکه از ابتدای آذر تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی به ملایر ممنوع است گفت: بر اساس مصوبات کشوری ستاد مقابله با کرونا شب‌ها نیز تردد خودروها از ساعت 21 الی 4 بامداد ممنوع است و متخلفین جریمه می‌شوند.

فرماندار ملایر بابیان اینکه مسیر کمربندی ملایر از سمت اراک، بروجرد، دوراهی نهاوند و همدان برای تردد آزاد است ، افزود: ورودی‌های شهر ملایر توسط پلیس کنترل و تخلف خودروها در تردد توسط دوربین‌های نظارتی پلیس ثبت می‌شود.

وی گفت: در مدت اجرای محدودیت‌ها بانک‌ها طبق روال قبل فعالیت خود را ادامه می‌دهندو بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور ، دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملایر با یک‌سوم کارکنان فعالیت می‌کنند و مرخصی و مأموریت مدیران نیز در این دو هفته لغو  می شود وهمچنین ادارات خدمات رسان حق قطع انشعابات مردم بدون هماهنگی را ندارند در مدت اجرای محدودیت‌ها بانک‌ها طبق روال قبل فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

 

کد خبر 994890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha