توزیع ۲۰ هزار جلد کتاب در مراکز آموزشی و فرهنگی همدان

احسانی، از توزیع ۲۰ هزار جلد کتاب در مراکز آموزشی و فرهنگی استان همدان خبر داد و گفت: هفته کتاب، فرصتی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه برنامه‌های هفته کتاب امسال از ۲۴ تا ۳۰ آذر در استان همدان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: برنامه‌های این هفته با شعار "دانایی؛ مانایی" در استان در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: جایزه قلم هگمتانه ، برگزاری آیین پایانی اولن دوره انتخاب کتاب سال در استان همدان ، اجرای طرح پاییزه کتاب با مشارکت 15 کتاب فروشی در همدان، تجلیل از فعالان عرصه چاپ از برخی برنامه های اجرایی در هفته کتاب بود.

 

وی ادامه داد: تقدیر از چهره های ماندگار فرهنگی ، برگزاری جشنواره سبک زندگی قرآنی و جشنواره خوشنویسی  با موضوع نماز در فضای مجازی، از فعالیت های اجرایی در هفته کتاب بود.

 

وی اظهار داشت: برنامه‌های هفته‌ کتاب می‌تواند فرصت مناسبی برای تشویق  همگان به مطالعه و بهره‌گیری از گنجینه‌ کتاب را فراهم آورد.

 

احسانی گفت: آنچه امروز با عنوان کتاب در دسترس اهل مطالعه قرار می گیرد حاصل رنج ،تلاش و پیگیری افراد دانایی است که با پشتکار و علاقه ، حاصل دانش و تجربیات خود را در قالب کتاب به ما معرفی کرده اند.

 

وی اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب ۱۳ عنوان برنامه مختلف فرهنگی در استان همدان اجرا شد.

 

 

 

کد خبر 994926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha