۳۳۰ میلیارد تومان در رزمایش بزرگ «مهرورزی» فارس هزینه شده است

بختیاری با اشاره به رزمایش بزرگ «مهرورزی» فارس، گفت: مجموع کمک ها بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان برای این رزمایش «مهرورزی» فارس هزینه شده و بخشی از این هزینه ها از سوی مردم و خیرین تامین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مرتضی بختیاری»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در رزمایش بزرگ «مهرورزی» فارس که در مجتمع «شهید آیت الله ربانی (ره)» شیراز برگزار شد، گفت: فارس درخشش زیادی در کمک رسانی به مردم انجام داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه در سال 98 مردم فارس 299 میلیارد تومان کمک به نیازمندان کردند، اظهار کرد: این کمک ها غیر از کمک هایی است که خیرین، گروه های جهادی و بنیاد مستضعفین انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه اول امسال، مردم فارس توانستند 378 میلیارد تومان به مردم محروم کمک کردند، یادآور شد: در این تورم و مشکلات اقتصادی مردم و خیرین به خوبی در صحنه هستند.

بختیاری با تاکید بر اینکه 117 هزار بسته معیشتی که هر بسته 350 هزار تومان هزینه دارد، تاکید کرد: 90 درصد نیازهای آموزشی دانش آموزان از طریق صدا و سیما پخش می شود.

وی افزود: مجموع کمک ها بیش از 330 میلیارد تومان برای این رزمایش «مهرورزی» فارس هزینه شده و بخشی از این هزینه ها از سوی مردم و خیرین تامین شده است.

کد خبر 994947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha