تسلیت مهدی روشنفکر به مناسبت شهادت سردار کهگیلویه و بویراحمدی

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی شهادت سردار فرامرز رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت سردار شهید «فرامرز رضوی» را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

آسمانی شدن یکی دیگر از سبز پوشان سپاه مقدس انقلاب اسلامی، یادگار دوران دفاع مقدس، سرباز مخلص ولایت، سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی را که در حین ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور در اثر سانحه تصادف به یاران شهیدش پیوست، به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم آن شهید و مردم ولایت مدار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

هرچند فقدان آن عزیز ضایعه ای دردناک برای ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان کهگیلویه بویراحمد است، ولی برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات نظام اسلامی ایران است و راه آن شهید بزرگوار در عرصه اقتدار و امنیت آفرینی، چراغ راه همه دلدادگان مکتب شهید و شهادت است.

شایان ذکر است، سردار «فرامرز رضوی» دو شب قبل در حین انجام ماموریت در منطقه سیستان و بلوچستان در اثر یک سانحه به شهادت رسید.

فرامرز رضوی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است که معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران و مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 994955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha