توزیع ۸ دستگاه بخاری گازی در مناطق محروم گهواره

قدمی، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ۸ دستگاه بخاری گازی در بین خانوارهای مناطق محروم توزیع شد.

قباد قدمی رئیس کمیته امداد گهواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستاhttp://shabestan.irن در کرمانشاه گفت: با کمک های خیرین  بتوانیم تا قبل از آغاز فصل سرما شاهد توزیع وسایل گرمایشی بیشتری بین خانواده های نیازمند تحت حمایت باشیم .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش امورات تحصیلی دانش آموزان از طریق فضای مجازی ( برنامه شاد) و نیاز مبرم آنها به ملزومات آموزشی بخصوص تبلت بیش از پیش محرز بوده است.

 

رئیس کمیته امداد گهواره با بیان اینکه خیرین همواره حامی امداد هستند، افزود: امیدواریم با همت خیرین و حامیان نیک اندیش و حمایت های مادی در راستای تسهیل آموزش و امورات تحصیلی دانش آموزان نیازمند مناطق محروم مرتفع شود تا دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

 

قدمی  تصریح کرد:  توسط یک حامی وخیر نیک اندیش جهت استفاده ۳ دانش آموز از یک خانوار تحت حمایت یک دستگاه تبلت  به ارزش ۳ میلیون تومان تهیه و تحویل این خانوار شد تا فرزندان آنها با استفاده از فضای آموزشی به ادامه تحصیل بپردازند.

 

وی گفت: با مساعدت های مالی خیرین نیک اندیش و اعتباراتی که در آینده دراختیار این اداره قرار می گیرد  خدمات بیشتر و سهل الوصول تری به مردم محروم منطقه بخصوص بیماران ارائه خواهد شد.

 

کد خبر 994958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha