طرح ملی «ایران قوی» احیاگر فعالیت‌های نوین کانون های مساجد است

سقاء گفت: طرح ملی «ایران قوی» احیاگر فعالیت های نوین کانون های مساجد است تا استعدادهای نهفته اعضای نوجوان و جوان کانون را شناسایی و معرفی کند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تحقق طرح ملی «ایران قوی» به ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کانون های مساجد در استان اردبیل منجر خواهد شد و امیدواریم اعضای فعال کانون های مساجد مشارکت بهتری در این طرح داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طرح ملی «ایران قوی» احیاگر فعالیت های نوین کانون های مساجد است تا استعدادهای نهفته اعضای نوجوان و جوان کانون را شناسایی و معرفی کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بسیاری از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کانون های مساجد با رویکرد فضای مجازی و شبکه های مجازی پیگیری می شود و در قالب «هر خانه، یک مسجد» برنامه های فرهنگی تداوم دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها باید فرصت حضور کودکان و نوجوانان خود را در برنامه های فرهنگی به صورت مجازی فراهم کنند تا زمینه ای برای پر کردن اوقات فراغت آنها که به استفاده از فعالیت های فرهنگی مسجد منجر شود.

 

سقاء بیان کرد: اجرای موفق طرح «سه شنبه های تکریم» برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا طی سال جاری از دیگر فعالیت های حضوری اما با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری به صورت محدود بود که به همت اعضای کانون های مساجد به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: طرح «شنبه های کتاب» از دیگر طرح های سال جاری است که به صورت مجازی و با معرفی یک کتاب در موضوع های مختلف توسط اعضای کانون های مساجد صورت می گیرد و فیلم این معرفی نیز در شبکه های اجتماعی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذاشته می شود.

 

سقاء اذعان داشت: رویداد ملی «ایران قوی» تا 22 بهمن ماه سال جاری با قالب فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری به همت کانون های مساجد استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 995010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha