ترویج تفکر بسیجی راه  عبور از مشکلات است

حجت الاسلام سرلک تفکر بسیحی را گره گشای مشکلات دانست و افزود: باید تفکر غنی بسیج در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امروز(29 آبان) در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: بسیج به عنوان مولود انقلاب تاکنون عملکردی درخشان داشته است.

 

امام جمعه الیگودرز امروز تفکر بسیج به عنوان الگوی موفق در بین  ملت های آزاده است، افزود:  برای رفع بسیاری از مشکلات امروز کشور لازم است این تفکر غنی در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

 

وی تفکر بسیجی را گره گشای مشکلات دانست و بیان کرد: تفکر بسیجی یک از مهمترین راههای مقابله با بحران‌ها است که در زمان های مختلف موجب گره‌گشایی می‌شود.

 

حجت الاسلام سرلک یادآور شد: بسیج به لباس، مکان یا شخص خاصی منحصر نمی شود بلکه به اقتضای مشکلات مختلف کشور فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد: دفاع نظامی از کشور، لایروبی و کمک به سیل زدگان، کمک به محرومان و نیازمندان، اقدامات فرهنگی و حضور در میدان مبارزه با کرونا از جمله فعالیت های بسیج بوده که در موقعیت‌های مختلف صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام سرلک همچنین با تقدیر از همراهی شهروندان و کسبه در رعایت پروتکل های مقابله با کرونا، گفت: امروز شهرستان الیگودرز در وضعیت نارنجی شیوع ویرس قرار دارد.

 

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر ضروت ادامه همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد:  انتظار می رود همچنین توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجتناب از برپایی مراسم و اجتماعات  مورد توجه جدی عموم مردم باشد.

کد خبر 995014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha