یکصد برنامه ویژه هفته بسیج در خوسف برگزار می شود

بشیری از توزیع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در خوسف خبر داد و گفت: ۱۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود

«محمد علی بشیری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: هفته بسیج از فردا (30 آبان ماه) شروع و تا (6 آذرماه)  با عناوین «بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت»، «بسیج؛ اخلاق و معنویت»، «بسیج؛ علم و فناوری»، «بسیج؛ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی»، «بسیج؛ فرهنگ و بصیرت»، «بسیج؛ دفاع و امنیت» و «بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی» ادامه دارد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف آماده سازی و تبیین کار متناسب با شعار محوری "بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین" ویژه شبکه روشنفکران و هادیان سیاسی را از برنامه مهم هفته بسیج در شهرستان خوسف عنوان کرد و افزود: در راستای رزماش کمک مومنانه با همکاری کمیته امداد و مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف یک میلیارد و 400 میلیون تومان بسته بهداشتی، لوازم التحریر، بخاری و جهیزیه بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

 

بشیری با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و مشکلات خانوارهای محروم مبلغ 200 میلیون تومان در راستای گاز کشی و تأمین آبگرمن بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: در این راستا 200 دستگاه بخاری گازی بین خانوارهای محروم توزیع شد.

 

 

وی از اجرای رزمایش پدافند غیر عامل در مجموعه ادارات شهرستان خوسف قبل از هفته بسیج خبر داد و افزود: روز جمعه (30 آبان) بسیج معنویت و سلامت نامگذاری شده، بنابراین سخنرانی های فرهنگی و مذهبی با موضوع بسیج پیشرو و پیشگام ظهور و توسل برای ریشه کنی کرونا انجام خواهد شد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف پویش سلیمانی ها و آغاز پویش هر پایگاه، یک خدمت،  آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت را از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج در این شهرستان، عنوان و تصریح کرد: همچنین رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه با هدف بصیرت افزایی و مشاوره مددکاری، خدمات معیشی و غیره در دستور کار است.

 

 

 

بشیری ادامه داد: نشست ها و کارگاه های کاهش آسیب های اجتماعی با رعایت ضوابط بهداشتی توسط بسیج جامعه زنان برگزار و پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان افتتاح خواهد شد.

 

 

 

وی از لبیک بسیجیان  به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز تاسیس بسیج (5 آذرماه) به صورت مجازی خبر داد و گفت: در مجموع در هفته بسیج بیش از 100 ویژه برنامه محوری برگزار می شود.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در پایان؛ تداوم نهضت کمک مومنانه، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، بازدید از خانواده شهدا، ایستگاه های سلامت محور و اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی و مبارزه با ویروس کرونا را از دیگر ویژه برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

 

کد خبر 995033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha