پیش بینی برداشت ۱۶ هزار تن محصول از مزارع پنبه لارستان

سعیدی نژاد گفت: برداشت پنبه از پنج و ۵۰۰ هزار هکتار از مزارع لارستان آغاز شده است و امسال پیش بینی برداشت ۱۶ هزار تن محصول از مزارع پنبه لارستان داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی سعیدی نژاد»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) از برداشت پنبه از مزارع لارستان خبر داد و به خبرنگاران گفت: برداشت پنبه از پنج و 500 هزار هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است.

مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لارستان ادامه داد: برداشت پنبه در لارستان از اواخر آبان آغاز شده و تا اسفند امسال ادامه خواهد یافت و پیش بینی برداشت ۱۶ هزار تن محصول از مزارع پنبه لارستان داریم.

وی اضافه کرد: لارستان مقام دوم تولید پنبه در استان را پس از داراب به خود اختصاص داده است و عمده برداشت پنبه در لار با دست انجام می شود و نبود کارگر بومی و استفاده از کارگر پنبه چین شهرستان های هم جوار از عوامل طولانی شدن مدت زمان برداشت پنبه است.

مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لارستان اعلام کرد: بخش اعظم پنبه تولیدی لارستان به کارخانه‌های داخل و خارج از استان از جمله، کارخانه‌های پنبه کاران داراب، فسا و کارخانه‌های استان قم و اشتهارد کرج ارسال می شود.

کد خبر 995069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha