پایش انبارهای مواد غذایی / مبارزه جدی با احتکار کالا

مدیر نمایندگی صنعت و معدن و تجارت شهرستان هامون گفت: بمنظور جلوگیری از احتکار و گرانفروشی طرح پایش انبارهای مواد غذایی در این شهرستان در حال اجرا است.

هادی گنجعلی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: کار پایش و نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه های با همکاری نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان هامون در حال اجرا است.

 

مدیر نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان هامون یادآور شد: با توجه به شرایط موجود نحوه توزیع کالا در بازار شهرستان با نظارت ویژه انجام می شود تا از گرانفروشی و احتکار جلوگیری شود.

 

گنجعلی تصریح کرد: بازرسان در حین کنترل مدارک مربوط به انبارمواد غذایی را کنترل می کنندهمچنین باید کالاها در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده باشد.

 

وی با اشاره به اینکه، صاحبان همه انبارها و سردخانه ها باید اطلاعات انبار خود را در سامانه جامع ثبت کنند، ادامه داد:  در صورتیکه کالای موجود در انبار ثبت نشده باشد مشمول کالای قاچاق و احتکار محسوب می شود.

 

مدیر اداره صنعت و معدن هامون گفت:  احتکار اقلام اساسی شامل روغن، برنج، ماکارونی و حبوبات و .... مشمول مجازات است و افراد   جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی  به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

کد خبر 995092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha