حمایت شهرداری شیراز در توسعه ورزش کهن زورخانه ای قابل تقدیر است

دشت باشی گفت: تلاش شهرداری شیراز برای توسعه اماکن ورزشی و توجه به ایجاد بستر مناسب برای ورزش کهن زورخانه ای در شهر شیراز قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «دشت باشی»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در آئین کلنگ زنی زورخانه خیرساز «پودنک» شیراز گفت: امروز شاهد آغازعملیات اجرایی ساخت مجموعه زورخانه ای «شهدای پودنک» هستیم که برای جوانان و ورزش دوستان محله قدیمی پودنک بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

خیر زورخانه پودنک شیراز افزود: همانطور که ساخت مساجد و حسینیه ها برای جوانان در جامعه حائز اهمیت است، ساخت اماکن ورزشی و ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیز نقش موثری دارد که با مساعدت شهرداری شیراز و هیئت ورزش زورخانه ای فارس امروز زمینه توسعه آن محقق می شود.

وی با  تشکر از شهردار شیراز و شهردار منطقه 11 شیراز بیان کرد: اقدامات مردمی و بسیجی این افراد در توسعه ورزش به نحو مطلوب قابل تقدیر است.

دشت باشی تصریح کرد: با مساعدت رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای فارس و رئیس هیئت ورزش زورزخانه ای شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و هیئت امنا و مردم و مسئولان محله به زودی شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود که گام مطلوبی در توسعه ورزش کهن این دیار به شمار می رود.

کد خبر 995112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha