اهدیا کتاب «سلام بر ابراهیم» به کسبه گراش از سوی کانون ابن‌الرضا(ع)

اخوت از اهدا کتاب «سلام بر ابراهیم» به کسبه و بازاریان از سوی کانون ابن‌الرضا(ع) شهرستان گراش به‌منظور ترویج فرهنگ ارزشمند کتاب و کتابخوانی خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) مسجد حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان گراش اقدام به توزیع کتاب سلام بر ابراهیم ۱ و ۲ بین کسبه اخلاق‌مدار همسایه مسجد نموده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه این اقدام جزء طرح شنبه‌های کتاب است، افزود: هیأت‌امناء مسجد به مدیریت محسن افشار و با همراهی اعضای کانون مسجد با حضور در مغازه تعدادی از کسبه، ضمن تقدیر از آنها، کتاب «سلام بر ابراهیم» را به آنان اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اخلاق و فرهنگ در مجموعه اصناف نقش سازنده‌ای را در ارتباط با مردم ایفا می‌کند، تصریح کرد: اصناف بی‌ادعاترین قشر جامعه هستند که هیچگاه تحمیلی بر نظام نبوده‌اند و همیشه در کنار و پشتیبان نظام بوده‌اند.

 

اخوت با اشاره به ویژگی‌های این کتاب دفاع مقدس بیان کرد: «سلام بر ابراهیم» کتابی است که در قالب زندگینامه‌ای مختصر و ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر «ابراهیم هادی» منتشر شده است که این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند.

کد خبر 995118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha