اجرای طرح شهید سلیمانی، با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی، گفت: همزمان با هفته بسیج ، طرح شهید سلیمانی، با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در استان اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمّد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این سازمان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک های مومنانه به مردم آسیب دیده از کرونا در موج سوم این بیماری، طرح شهید سلیمانی را با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد» در دستور کار ادارات کل استان ها قرار داد.


وی با اشاره به فعالیت چشمگیر اداره کل  اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از ابتدای این بیماری با جدیت پای کار آمد و تا کنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ، سبد غذایی ، ۵ هزار بسته بهداشتی و همچنین  البسه میان خانوده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است .

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس و آغاز موج سوم بیماری در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی خدمات خوبی به آسیب دیدگان این ویروس و خانواده های نیازمند  ارائه خواهد داد.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به زمان شروع طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح همزمان با هفته بسیج  آغاز و تا ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و در قالب توزیع بسته های ارزاق به ارزش هر بسته حداقل ۳۵۰ هزار تومان و همچنین تهیه البسه، مواد ضدعفونی کننده، ماسک ، طبخ و توزیع غذای گرم با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در استان اجرا می شود .

کد خبر 995150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha