۳۱ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری «شاد» نیستند

قائدامینی با بیان اینکه اکنون حدود ۲۱۰ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند، گفت: بر اساس گزارشات و بررسی ها از این تعداد ۳۱ هزار دانش آموز از شبکه شاد بی بهره اند.

«فرحناز قائدامینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا و آموزش اینترنتی و غیرحضوری دانش آموزان اما هنوز تعدادی از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به دلیل نبود امکانات کافی به صورت حضوری در کلاس ها حاضر می شوند.

 

مدیرکل آموزش ‌و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکنون حدود 210 هزار دانش آموز در استان تحصیل می کنند، افزود: بر اساس گزارشات و بررسی ها از این تعداد 31 هزار دانش آموز از شبکه شاد بی بهره اند.

 

وی بر برنامه ریزی صحیح برای دسترسی دانش آموزان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری از شبکه شاد تأکید کرد و ادامه داد: رفع مشکلات آموزشی این مناطق نیازمند همکاری همه دستگاه های متولی است.

 

قائدامینی با اشاره به اینکه در روستاهای صعب العبور و کم جمعیت که دانش آموزان دسترسی به شبکه شاد ندارند کلاس های درس به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: این کلاس ها در مناطق سفید از نظر شیوع ویروس کرونا و برای عقب نماندن دانش آموزان آن مناطق از تحصیل است.

 

مدیرکل آموزش ‌و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه علی رغم همه مشکلات تحصیل دانش آموزان استان از طریق شبکه شاد و فضاهای مجازی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آموزش مجازی نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب است که به همت نهادهای مرتبط فراهم می شود.

 

کد خبر 995153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha